embleem nationale EHBO Bond           logo obbicht   kopie          logo het Oranje Kruis

Wegens een tekort aan vrijwilligers en de steeds meer veranderende maatschappij met betrekking tot huplverlening aan derden, is het momenteel niet meer mogelijk voor de vereniging om diensten te verlenen aan derden. De vereniging functioneert voorlopig volledig passief alleen voor de eigen leden. Dit houd in dat er voorlopig GEEN EHBO aanvragen worden gehonoreerd.

Aanvraag voor inzet EHBO'ers

•         Wanneer is de inzet gevraagd    :
  •         Soort evenement                        :
  •         Datum    tijdstip aanwezig zijn   :
  •         Hoeveel personen zijn er nodig   :

• Voor een inzet in Obbicht ,voor  Obbichtse verenigingen wordt er een minimum vergoeding gevraagd. Deze wordt bepaald aan de hand van de omvang van het evenenment en het gevraagd aantal EHBOérs. E.a. gebeurt in overleg met de desbetreffende aanvrager.
  • Voor buiten Obbichtse evenementen wordt er een vergoeding gevraagd van € 5,--per persoon per uur aanwezig. Tevens zullen de gebruikte materialen in rekening worden gebracht.

Na het insturen van deze aanvraag zal gevraagd worden of er mensen beschikbaar zijn  en zo snel als mogelijk gereageerd worden.

Advies is zo vroeg mogelijk aan te vragen.

Deze aanvraag svp te sturen naar EHBO vereniging Obbicht :

Website:                      www.ehbo-obicht.nl

Download contactformulier:  klik hier